HoiVa Talous

MaRa-Kirjanpito – palvelukokonaisuus matkailu- ja ravintola-alan erityistarpeisiin

Kustannusseurannalla tehokkuutta johtamiseen

Nyt jos koskaan on yrittäjien oltava hereillä yrityksen talouden lukujen seurannassa. Jo pieniltä tuntuvat kustannusmuutokset vaikuttavat kannattavuuteen, ja siksi niiden seurannan täytyy olla yrittäjän omissa käsissä.

 

MaRa-Kirjanpito mahdollistaa yrityksen talouden ja katteiden seurannan kustannustehokkaasti.

  • Manuaalinen tiedon syöttäminen on historiaa ja virheet minimoituu valmiilla, tuetulla ja helppokäyttöisellä ratkaisulla.
  • Sinulle ja organisaatiollesi jää enemmän aikaa kaikista tärkeimmälle, pitää huolta asiakkaistasi ja kehittää toimintaasi.
  • Automatisoi rutiinityöt ja mahdollista reaaliaikainen tieto kaikissa järjestelmissä.

 

Ota Yhteyttä!

Ota yhteyttä ja katsotaan yhdessä ratkaisu tilanteeseen kuin tilanteeseen. Tilitoimisto Auctoran toiminta-alueena on pääkaupunkiseutu: Helsinki, Espoo, Vantaa, sekä koko Suomi. Asiakaskuntamme koostuu kaiken kokoisista yrityksistä.

Säästä aikaa ja rahaa!
MaRa-kirjanpito palvelupaketissa tarvittavat ohjelmistot on valmiiksi integroitu.

Ammattitaitoinen ja huolehtiva kirjanpitäjä on korvaamaton apu, ja kun esimerkiksi palkkahallinto ja palkanlaskenta ovat osaavissa käsissä, voit huoletta keskittyä yrityksen muuhun toimintaan!

Voit valita seuraavista palvelualueista

  • Kirjanpitolainsäädännön mukainen kirjanpito, arvonlisä- ja tuloveroilmoitukset sekä muu lakisääteinen raportointi
  • Pankkivaltuutukseen liittyvät palvelut
  • Kirjanpidon asiakaskohtainen lisäraportointi
  • Johdon laskenta- ja controllerpalvelut
  • Palkkahallinto
  • Laskutus ja myyntireskontra
  • Ostoreskontra
  • Vero-oikeudelliset ja yhtiöoikeudelliset palvelut
  • Tilitoimiston käyttämän ohjelmiston rajoitettu etäkäyttö

Yhteensopivuus

  • Yleisimmät kassajärjestelmät etäyhteydellä (Esimerkiksi Finnpos, Winnpos, SKJ)
  • Yleisimmät työvuorosuunnitteluohjelmistot (Esimerkiksi Maraplan, Työvuorovelho, HR suunti, Tuntinetti, Maxtech)

Mara-alan Asiakastarina

Tapahtumaravintola Kuninkaan Lohet

Tapahtumaravintola Kuninkaan Lohet tarjoaa asiakkailleen elämyksellisiä ravintolapalveluita sekä erinäköisiä tapahtumia ja aktiviteetteja ympäri vuoden. Kun taloushallinnosta vastaa luotettava kumppani, helpottuu Kuninkaan Lohien arki huomattavasti. Yhdessä Auctoran kanssa töitä tehdään ihmiseltä ihmiselle.

“Meille tärkeintä Auctoran kanssa tehtävässä yhteistyössä on se, että asioita tehdään ihmiseltä ihmiselle”

Kuninkaan Lohien tunnelmallisessa miljöössä on tarjolla todella laaja kirjo erilaisia aktiviteetteja, mm. joogaa, luontoterapiaa, kokkikouluja, Survival Game ja Pakopeli. Kuninkaan Lohien upeat maisemat ja luonto keskellä pääkaupunkiseutua luovat rentouttavat puitteet pakoon arjesta.

Haluamme Kuninkaan Lohissa tarjota kokonaisvaltaisia elämyksiä, jotka syntyvät tunnelmallisten juhlatilojen, laadukkaiden ravintolapalvelujen, ohjelman ja ympäröivän luonnon yhdistelmästä. Hyödynnämme historiallista miljöötämme ja ympäröivää luontoa vahvasti inspiraationa ruokatuotteissamme. Haluamme vaalia perinteisiä ruuanvalmistustapoja, kuten savustusta ja loimutusta, sekä parhaita kotimaisia raaka-aineita, lähituotteita ja kauden makuja.

Meidän vahvuutemme on elämyksien tuottaminen. Jo se, että tulee meille vaikka pelkästään lounaalle, on elämys. Meillä käy päivittäin lounaalla noin 250 henkeä ja tarjoamme heille maukasta lounasta maalaismiljöössä. Kokonaisvaltainen elämys on se syy, minkä takia meille ajetaan kimppakyydeillä esim. Espoosta asti keskellä päivää,

kertoo toimitusjohtaja Mika Turunen.

Osaava kumppani helpottaa arkea

Kuninkaan Lohien ja Auctoran yhteistyö alkoi ensin hyvin tyypillisesti niin, että taloudesta vastasi sisäisesti Kuninkaan Lohien oma talouspäällikkö ja Auctora toimi erillisenä tilitoimistona. Kun talouspäällikkö jäi äitiyslomalle, päätettiin kaikki oleelliset taloushallintoon liittyvät asiat siirtää sen ajaksi Auctoran vastuulle.

Tällä hetkellä yhteistyömme on todella tiivistä. He hoitavat meidän taloushallintomme käytännössä katsoen lähes kokonaan, Turunen toteaa.

– Arjessa iso helpottava tekijä on se, että kun soittamme Auctoraan, niin kyseinen ihminen tietää tasan tarkkaan, mistä puhutaan. Yrityksemme on heille tuttu ja heillä on olemassa valmiit datat ja muut tiedot. He pääsevät tietoihin suoraan käsiksi sekä katsomaan ja tarkistamaan tarvittavia asioita, Turunen sanoo.

Asioita tehdään ihmiseltä ihmiselle

Yhteistyö on sujunut Turusen mukaan todella hyvin. Hänen mieleensä ei tule mitään, mikä ei olisi toiminut. Jos mieleen on tullut esimerkiksi jokin kehitysehdotus, on asiat aina keskustelu läpi ja sitten tehty niihin tarvittavia muutoksia.

He reagoivat asioihin hyvin herkästi. Arvostan sitä, Turunen painottaa. Meille tärkeintä Auctoran kanssa tehtävässä yhteistyössä on se, että asioita tehdään ihmiseltä ihmiselle. Toiminta on nopeaa, luotettavaa ja ammattitaitoista. Siinä se, Turunen kiteyttää.

Lue MaRa-kirjanpito palvelupaketista ja katso malliraportit

Soita asiantuntijallemme ja kysy lisää

Markus Heiman
040 482 4225